Повідомлення про страховий випадок 

 

При настанні страхової події, яке вимагає медичної допомоги, або у разі нещасного випадку:

Зателефонуйте в Асистуючу компанію за номером екстреного виклику, зазначеним у Вашому страховому полісі (свідоцтві), і повідомте наступну інформацію:

Прізвище, ім'я
Ваш контактний телефон
Місцезнаходження (країну, місто, готель і т.п.)
Номер страхового поліса (свідоцтва)
Дату початку і закінчення дії поліса
Опишіть подію і повідомте, яка допомога необхідна

За номерами телефонів, вказаними в полісі, Ви можете звертатися російською, українською або англійською мовами цілодобово, включаючи святкові і вихідні дні.

Дотримуйтесь інструкції оператора Асистуючої компанії.

Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Асистуючою компанією або ж ситуація вимагає негайного прийняття рішення, пов'язаного з необхідністю отримання медичної допомоги, зверніться самостійно до найближчого медичного закладу або до лікаря, де обов'язково пред'явіть Ваш страховий поліс.

У разі стаціонарного лікування Вам (або Вашому представнику) необхідно зв'язатися з Асистуючою компанією протягом 48 годин з моменту госпіталізації і до оплати послуг для узгодження Ваших витрат.

Якщо вартість лікування (амбулаторного або стаціонарного) перевищує 1000 євро – необхідно письмово узгодити витрати з компанією, що асистує, або Страховиком до початку лікування. Під письмовим погодженням мається на увазі передача повідомлення про лікування і кошторису на лікування засобами інтернет, факсом або іншими засобами електронної передачі інформації, і отримання від асистуючої компанії або Страховика письмової згоди (гарантії) тим же шляхом.

У всіх інших випадках повідомте в Страхову компанію про настання страхової події не пізніше 30 календарних днів з моменту її настання.

 

Якщо будь-які витрати, пов'язані зі страховою подією, Ви оплатили самостійно, обов'язково візьміть і збережіть всі документи, що підтверджують факт настання страхового випадку та суму понесених Вами витрат:

- довідку-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
- рецепти, виписані лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату; 
- деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю;
- документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції і т.д.);
- рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначено номер телефону, дату, час і вартість кожної розмови.

Витрати, оплачені Вами самостійно, будуть відшкодовані по приїзду в Україну відповідно до умов Договору страхування.