loading

Оплата

 

Після того, як заявка на бронювання буде оброблена менеджером, Вам буде відкритий доступ до оплати. Повідомлення з деталями по оплаті буде відправлено Вам на e-mail. Звертаємо Вашу увагу, що окремі повідомлення з рахунками на оплату не відправляються після створення заявки. Рахунок на оплату доступний до завантаження тільки в Вашому особистому кабінеті.

 

Оплату можливо зробити через особистий кабінет наступними способами:

- кредитною карткою онлайн

- через Приват24 (комісія за платіж від 1 до 50 грн)

- через термінал ПриватБанку (комісія за платіж 1%, min 15 max 500 грн)

- згідно з рахунком в будь-якому з відділень банків України (комісія відповідно до тарифів банку)

 

Після оплати Вам необхідно надіслати нам на e-mail квитанцію про оплату як підтвердження платежу, так як кошти можуть бути зараховані банком від 15 хвилин до 3-х днів (окрім оплати карткою онлайн).

 

Оплату необхідно провести не пізніше встановленого терміну оплати.

Термін на оплату встановлюється менеджером після створення заявки і залежить від кількості вільних місць за обраною Вами пропозицією.

Тайм-ліміт може бути встановлений тривалістю від 5 хвилин до 1 години (якщо в наявності від 1 до 10 місць) і від 1 години до кінця робочого дня (якщо місць за пропозицією більше 10).
Звертаємо Вашу увагу на те, що більшість пропозицій надано Постачальниками для індивідуального бронювання. Кількість місць за такими пропозиціями коливається від 1 до 4.
Терміни оплати можуть бути також узгоджені з нашими менеджерами в індивідуальному порядку.

По закінченню тайм-ліміту по оплаті Ваша заявка буде анульована.
Створені заново дублюючі заявки будуть анульовані автоматично.

 

Чартерні квитки знаходяться у вільному продажу і попередньому бронюванню не підлягають. Авіаквиток буде заброньовано тільки після його повної або часткової оплати.

 

Оплата послуг здійснюється в національній валюті України - гривні.

 

При оплаті онлайн валютною картою з Вашої картки буде списано необхідний еквівалент суми в гривнях. Конвертація валют відбувається автоматично банком, що випустив Вашу карту за його комерційним курсом.

Точний курс конвертації можна уточнити тільки в Вашому банку. У разі оплати валютною картою зазвичай значення, вказане в заявці, як євровий еквівалент, може відрізнятися від суми, списаної з Вашої картки на різницю між використовуваним комерційним курсом продажу-купівлі.

 

Основні випадки відмови при здійсненні платежу картою онлайн:

- банківська картка не призначена для здійснення платежів через інтернет, про що можна дізнатися, звернувшись до Вашого Банку;

- дані банківської картки введені невірно;

- закінчився термін дії банківської карти. Термін дії карти, як правило, вказано на лицьовій стороні картки (це місяць і рік, до якого дійсна карта). Детальніше про термін дії карти Ви можете дізнатися, звернувшись в банк, що випустив банківську карту;
- недостатньо коштів для оплати на банківській картці. Детальніше про наявність коштів на банківській картці Ви можете дізнатися, звернувшись в банк, що випустив банківську карту;

- перевищено встановлений ліміт операцій на день. Сума щоденного ліміту для всіх операцій визначається Вашим банком. Збільшити ліміт Ви можете звернувшись в банк, що випустив банківську карту;

- карта не підтримує аутентифікацію користувача картки через протокол 3D Secure.

 

_______________________________________________________________

Наш сайт підключений до інтернет-еквайрінгу АТ «СЕНС БАНК» та АТ "Райффайзен Банк", і Ви можете оплатити послуги банківською картою Visa або Mastercard. Під час оплати Ви будете перенаправлені на захищену платіжну сторінку банку, де Вам необхідно ввести дані Вашої банківської карти. Для додаткової аутентифікації власника картки використовується протокол 3D Secure. Якщо Ваш Банк підтримує дану технологію, Ви будете перенаправлені на його сервер для додаткової ідентифікації. Вам знадобиться пароль, який прийде на Ваш мобільний телефон через СМС. Інформацію про правила і методи додаткової ідентифікації уточнюйте в банку, що видав Вам банківську карту.

 

Гарантії безпеки

Банк-еквайєр захищає і обробляє дані Вашої банківської карти за стандартом безпеки PCI DSS 2.0. Передача інформації в платіжний шлюз відбувається із застосуванням технології шифрування SSL. Подальша передача інформації відбувається за закритими банківськими мережами, у яких найвищий рівень надійності. Банк-еквайєр не передає дані Вашої картки нам і іншим третім особам. Для додаткової аутентифікації власника картки використовується протокол 3D Secure.

У разі, якщо у Вас є питання, Ви можете звернутись в нашу компанію за номером телефону (044) 361-30-00.

 

Безпека онлайн платежів

Надана Вами персональна інформація (ім'я, адреса, телефон, e-mail, номер кредитної картки) є конфіденційною і не підлягає розголошенню. Дані Вашої кредитної картки передаються тільки в зашифрованому вигляді і не зберігаються на нашому Web-сервері.

Безпека обробки Інтернет-платежів гарантує Банк-еквайєр АТ «СЕНС БАНК» та АТ "Райффайзен Банк". Всі операції з платіжними картами відбуваються відповідно до вимог VISA International, MasterCard та інших платіжних систем. При передачі інформації використовуються спеціальні технології безпеки карткових онлайн-платежів, обробка даних ведеться на безпечному високотехнологічному сервері процессинговой компанії.

При оплаті карткою Visa, в залежності від банку-емітента, може знадобитися пройти додаткову перевірку безпеки в системі Verified by Visa: після підтвердження бронювання квитка відкриється спливаюче вікно з логотипом вашого банку, в якому необхідно вказати пароль в системі Verified by Visa. Цей пароль відрізняється від ПІН-коду, який використовується в банкоматах. Якщо ви отримали запит на введення пароля, але не зареєстровані в зазначеній системі, зверніться в ваш банк для реєстрації. Якщо пароль не буде зазначений або буде вказана невірна пароль, бронювання підлягає ануляції.
При оплаті карткою MasterCard, в залежності від банку-емітента, може знадобитися пройти додаткову перевірку безпеки в системі MasterCard SecureCode: після підтвердження бронювання квитка відкриється спливаюче вікно з логотипом вашого банку, в якому необхідно вказати пароль в системі MasterCard SecureCode. Цей пароль відрізняється від ПІН-коду, який використовується в банкоматах. Якщо ви отримали запит на введення пароля, але не зареєстровані в зазначеній системі, зверніться в ваш банк для реєстрації. Якщо пароль не буде зазначений або буде вказана невірна пароль, бронювання підлягає ануляції.

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб допомогти нашому веб-сайту функціонувати належним чином, для аналітики, маркетингу та персоналізації контенту, який ви бачите. Ми використовуємо файли cookie, щоб відрізняти вас від інших користувачів нашого веб-сайту. Розуміння того, як ви використовуєте наш веб-сайт, допомагає нам надати вам найкращі можливості та внести зміни для покращення нашого сайту в майбутньому. Підтвердивши, Ви погоджуєтеся на використання всіх цих файлів cookie. Ви можете оновити свої налаштування, натиснувши кнопку налаштувань cookie, або в будь-який час, перейшовши до нашої політики використання файлів cookie. Детальніше