Страхова подія: що робити?
Повідомлення про страховий випадок страхову компанію
При настанні страхової події, яке вимагає медичної допомоги, або у разі нещасного випадку:
Зателефонуйте в Асистуючу компанію за номером екстреного виклику, зазначеним у Вашому страховому полісі (свідоцтві), і повідомте наступну інформацію:
Прізвище, ім'я
Ваш контактний телефон
Місцезнаходження (країну, місто, готель і т.п.)
Номер страхового поліса (свідоцтва)
Дату початку і закінчення дії поліса
Опишіть подію і повідомте, яка допомога необхідна
За номерами телефонів, вказаними в полісі, Ви можете звертатися російською, українською або англійською мовами цілодобово, включаючи святкові і вихідні дні.
Дотримуйтесь інструкції оператора Асистуючої компанії.
Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Асистуючою компанією або ж ситуація вимагає негайного прийняття рішення, пов'язаного з необхідністю отримання медичної допомоги, зверніться самостійно до найближчого медичного закладу або до лікаря, де обов'язково пред'явіть Ваш страховий поліс.
У разі стаціонарного лікування Вам (або Вашому представнику) необхідно зв'язатися з Асистуючою компанією протягом 48 годин з моменту госпіталізації і до оплати послуг для узгодження Ваших витрат.
Якщо вартість лікування (амбулаторного або стаціонарного) перевищує 1000 євро – необхідно письмово узгодити витрати з компанією, що асистує, або Страховиком до початку лікування. Під письмовим погодженням мається на увазі передача повідомлення про лікування і кошторису на лікування засобами інтернет, факсом або іншими засобами електронної передачі інформації, і отримання від асистуючої компанії або Страховика письмової згоди (гарантії) тим же шляхом.
У всіх інших випадках повідомте в Страхову компанію про настання страхової події не пізніше 30 календарних днів з моменту її настання.
Якщо будь-які витрати, пов'язані зі страховою подією, Ви оплатили самостійно, обов'язково візьміть і збережіть всі документи, що підтверджують факт настання страхового випадку та суму понесених Вами витрат:
- довідку-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
- рецепти, виписані лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
- деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю;
- документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції і т.д.);
- рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначено номер телефону, дату, час і вартість кожної розмови.
Витрати, оплачені Вами самостійно, будуть відшкодовані по приїзду в Україну відповідно до умов Договору страхування.
Процедура надання допомоги при страховому випадку
Ваш дзвінок за номером екстреного виклику приймає Сервісний центр Асистуючої компанії, і далі:
- реєструє страхову подію (Вам потрібно вказати Ваше ім'я, номер поліса, період його дії та контактні дані для подальшого зв'язку з Вами);
- уточнює місце виїзду і проблему;
- організовує надання необхідної допомоги через своє представництво або іншого провайдера в країні Вашого перебування (виклик лікаря, транспортування в клініку і т.п.);
- видає гарантію оплати вартості послуг;
- координує Ваші дії і дії провайдерів послуг;
- оплачує послуги.
Умови компенсації коштів при настанні страхового випадку
Якщо будь-які витрати, пов'язані зі страховою подією, Ви оплатили самостійно, обов'язково візьміть і збережіть всі документи, що підтверджують факт настання страхового випадку та суму понесених Вами витрат:
- довідку-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
- рецепти, виписані лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
- деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю;
- документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції і т.д.);
- рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначено номер телефону, дату, час і вартість кожної розмови.
Якщо вартість лікування (амбулаторного або стаціонарного) перевищує 1000 євро необхідно письмово узгодити витрати з компанією, що асистує, або Страховиком до початку лікування. Під письмовим погодженням мається на увазі передача повідомлення про лікування і кошторису на лікування засобами інтернет, факсом або іншими засобами електронної передачі інформації, і отримання від асистуючої компанії або Страховика письмової згоди (гарантії) тим же шляхом.
Витрати, оплачені Вами самостійно, будуть відшкодовані по приїзду в Україну відповідно до умов договору страхування.
Нагадуємо про існування франшизи при оформленні мед. поліса:
- за медичними витратами франшиза 0;
- у разі страхування від невиїзду - франшиза 20%.
Для отримання страхового відшкодування, будь ласка, заповніть заяву встановленої форми та додайте копії та оригінали необхідних документів.
Туристу необхідно самостійно зібрати повний пакет документів. Перелік необхідних документів є за посиланням https://eurotravelins.com.ua/ru/strakhovoi-sluchai/strakhovoe-vozmeshchenie/
Повний пакет документів необхідно відправити в Страхову компанію поштою (бажано рекомендованим листом з повідомленням) на адресу:
ПрАТ «Європейське туристичне страхування»
Україна, м Київ,
а / я 24
04071