loading

Страхова подія: що робити?

 

Повідомлення про страховий випадок страхову компанію

При настанні страхової події, яке вимагає медичної допомоги, або у разі нещасного випадку:

Зателефонуйте в Асистуючу компанію за номером екстреного виклику, зазначеним у Вашому страховому полісі (свідоцтві), і повідомте наступну інформацію:

Прізвище, ім'я
Ваш контактний телефон
Місцезнаходження (країну, місто, готель і т.п.)
Номер страхового поліса (свідоцтва)
Дату початку і закінчення дії поліса
Опишіть подію і повідомте, яка допомога необхідна

За номерами телефонів, вказаними в полісі, Ви можете звертатися російською, українською або англійською мовами цілодобово, включаючи святкові і вихідні дні.

Дотримуйтесь інструкції оператора Асистуючої компанії.

Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Асистуючою компанією або ж ситуація вимагає негайного прийняття рішення, пов'язаного з необхідністю отримання медичної допомоги, зверніться самостійно до найближчого медичного закладу або до лікаря, де обов'язково пред'явіть Ваш страховий поліс.

У разі стаціонарного лікування Вам (або Вашому представнику) необхідно зв'язатися з Асистуючою компанією протягом 48 годин з моменту госпіталізації і до оплати послуг для узгодження Ваших витрат.

Якщо вартість лікування (амбулаторного або стаціонарного) перевищує 1000 євро – необхідно письмово узгодити витрати з компанією, що асистує, або Страховиком до початку лікування. Під письмовим погодженням мається на увазі передача повідомлення про лікування і кошторису на лікування засобами інтернет, факсом або іншими засобами електронної передачі інформації, і отримання від асистуючої компанії або Страховика письмової згоди (гарантії) тим же шляхом.

У всіх інших випадках повідомте в Страхову компанію про настання страхової події не пізніше 30 календарних днів з моменту її настання.

 

Якщо будь-які витрати, пов'язані зі страховою подією, Ви оплатили самостійно, обов'язково візьміть і збережіть всі документи, що підтверджують факт настання страхового випадку та суму понесених Вами витрат:

- довідку-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
- рецепти, виписані лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
- деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю;
- документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції і т.д.);
- рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначено номер телефону, дату, час і вартість кожної розмови.

Витрати, оплачені Вами самостійно, будуть відшкодовані по приїзду в Україну відповідно до умов Договору страхування.

 

Процедура надання допомоги при страховому випадку

Ваш дзвінок за номером екстреного виклику приймає Сервісний центр Асистуючої компанії, і далі:

- реєструє страхову подію (Вам потрібно вказати Ваше ім'я, номер поліса, період його дії та контактні дані для подальшого зв'язку з Вами);
- уточнює місце виїзду і проблему;
- організовує надання необхідної допомоги через своє представництво або іншого провайдера в країні Вашого перебування (виклик лікаря, транспортування в клініку і т.п.);
- видає гарантію оплати вартості послуг;
- координує Ваші дії і дії провайдерів послуг;
- оплачує послуги.

 

Умови компенсації коштів при настанні страхового випадку

Якщо будь-які витрати, пов'язані зі страховою подією, Ви оплатили самостійно, обов'язково візьміть і збережіть всі документи, що підтверджують факт настання страхового випадку та суму понесених Вами витрат:

- довідку-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
- рецепти, виписані лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
- деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю;
- документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції і т.д.);
- рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначено номер телефону, дату, час і вартість кожної розмови.

Якщо вартість лікування (амбулаторного або стаціонарного) перевищує 1000 євро необхідно письмово узгодити витрати з компанією, що асистує, або Страховиком до початку лікування. Під письмовим погодженням мається на увазі передача повідомлення про лікування і кошторису на лікування засобами інтернет, факсом або іншими засобами електронної передачі інформації, і отримання від асистуючої компанії або Страховика письмової згоди (гарантії) тим же шляхом.

Витрати, оплачені Вами самостійно, будуть відшкодовані по приїзду в Україну відповідно до умов договору страхування.

 

Нагадуємо про існування франшизи при оформленні мед. поліса:

  • за медичними витратами франшиза 0;
  • у разі страхування від невиїзду - франшиза 20%.

 

Для отримання страхового відшкодування, будь ласка, заповніть заяву встановленої форми та додайте копії та оригінали необхідних документів.

Туристу необхідно самостійно зібрати повний пакет документів. Перелік необхідних документів є за посиланням https://eurotravelins.com.ua/ru/strakhovoi-sluchai/strakhovoe-vozmeshchenie/

Повний пакет документів необхідно відправити в Страхову компанію поштою (бажано рекомендованим листом з повідомленням) на адресу:

ПрАТ «Європейське туристичне страхування»
Україна, м Київ,
а / я 24
04071

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб допомогти нашому веб-сайту функціонувати належним чином, для аналітики, маркетингу та персоналізації контенту, який ви бачите. Ми використовуємо файли cookie, щоб відрізняти вас від інших користувачів нашого веб-сайту. Розуміння того, як ви використовуєте наш веб-сайт, допомагає нам надати вам найкращі можливості та внести зміни для покращення нашого сайту в майбутньому. Підтвердивши, Ви погоджуєтеся на використання всіх цих файлів cookie. Ви можете оновити свої налаштування, натиснувши кнопку налаштувань cookie, або в будь-який час, перейшовши до нашої політики використання файлів cookie. Детальніше