Мед страхування: FAQ

 

РОЗДІЛ: Оформлення страхового поліса:

  • Крайній термін, коли можна оформити поліс «день в день»?
    Страховий поліс можна оформити поки турист перебуває на території України, тобто до проходження паспортного контролю України. Поліс неможливо оформити, якщо турист вже знаходиться за кордоном. Така страховка буде недійсною.
  • Коли можна оформити страховий поліс в разі скасування поїздки?
    Не пізніше, ніж за 14 днів, і не раніше, ніж за 180 днів, до початку поїздки.
     
  • Коли починає діяти поліс в разі скасування поїздки?
    Поліс починає діяти наступного дня після його оформлення. В день оформлення поліса страхові події не приймаються.

  • Якщо турист вирішив продовжити термін свого перебування за кордоном, чи можна продовжити страховку?
    Можна, але тільки за письмовим запитом та погодженням зі Страховою компанією і за умови відсутності страхових випадків за період дії поліса.

 

РОЗДІЛ: Повідомлення про страховий випадок у страхову компанію

  • Коли турист повинен повідомити про страхову подію і як це зробити?
    Медичну страховку необхідно активувати відразу ж після настання страхового випадку, зателефонувавши або написавши за контактами асистуючої компанії, зазначеними в полісі.
    Страховку від невиїзду необхідно активувати протягом 24 годин з моменту настання страхового випадку. Зафіксувати страховий випадок за допомогою таких дій:
    - по телефону +380442997887 (тільки в робочий час)
    - через форму на сайті ЄТС «Повідомити про страховий випадок» (цілодобово)
    - написати на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (цілодобово).

  •  Якщо необхідна медична допомога, яку інформацію потрібно надати в страхову компанію?
    - ПІБ
    - контактний номер телефону
    - місцезнаходження (країну, місто, готель і тп.)
    - номер страхового поліса
    - дату початку та закінчення поліса
    - опишіть подію і повідомте, яка саме допомога необхідна

  •  Які дані необхідно надати, звернувшись до страхової компанії для фіксації страхового випадку при скасуванні поїздки?
    - номер поліса
    - назву компанії, через яку оформлений поліс
    - дату початку поїздки
    - вартість авіаквитків
    - характер і обставини страхової події

 

РОЗДІЛ: Умови компенсації коштів при настанні страхового випадку

  • Чи покриває страхова компанія трансфер до мед.установи?
    Якщо турист перебуває у важкому стані, страхова компанія оплачує (компенсаційно) трансфер або таксі за умови пред'явлення документа, що підтверджує оплату проїзду. Оплата здійснюється тільки в одну сторону: Готель - Мед.установа.

  • Як оформляються документи на виплату?
    Туристу необхідно самостійно зібрати повний пакет документів. Перелік необхідних документів є за посиланням https://eurotravelins.com.ua/ru/strakhovoi-sluchai/strakhovoe-vozmeshchenie/

  • Терміни виплати компенсації?
    Туристу необхідно надати в Страхову компанію повний пакет документів протягом 30-ти календарних днів з моменту настання страхового випадку. Документи знаходяться на розгляді протягом 15-ти робочих днів з моменту їх передачі в страхову компанію.

 

РОЗДІЛ: Покриття лікування COVID-19. Що саме включено?

  • Якщо поліс оформлено на групу туристів, і Covid-19 підтверджено тільки у одного (або інший страховий випадок стався лише з одним туристом), при страхуванні від невиїзду страховка поширюється на всіх, або тільки на одного, хто не може летіти?
    Страховка поширюється на всіх, хто вказаний в полісі, але в даному випадку рішення приймають туристи, летіти їм або залишитися з тією людиною, з якою стався страховий випадок. Якщо вся група приймає рішення не летіти, страхова компанія компенсує вартість квитків за всіх туристів.

  • Якщо тест на Covid-19 показав негативний результат, він оплачується страховою компанією?
    Так, але тільки в тому випадку, якщо тест був проведений за призначенням лікаря.