loading

Процедура надання допомоги при страховому випадку

 

Ваш дзвінок за номером екстреного виклику приймає Сервісний центр Асистуючої компанії, і далі:

- реєструє страхову подію (Вам потрібно вказати Ваше ім'я, номер поліса, період його дії та контактні дані для подальшого зв'язку з Вами);
- уточнює місце виїзду і проблему;
- організовує надання необхідної допомоги через своє представництво або іншого провайдера в країні Вашого перебування (виклик лікаря, транспортування в клініку і т.п.);
- видає гарантію оплати вартості послуг;
- координує Ваші дії і дії провайдерів послуг;
- оплачує послуги.

Ми використовуємо файли cookie, щоб допомогти нашому веб-сайту функціонувати належним чином, для аналітики, маркетингу та персоналізації контенту, який ви бачите. Ми використовуємо файли cookie, щоб відрізняти вас від інших користувачів нашого веб-сайту. Розуміння того, як ви використовуєте наш веб-сайт, допомагає нам надати вам найкращі можливості та внести зміни для покращення нашого сайту в майбутньому. Підтвердивши, Ви погоджуєтеся на використання всіх цих файлів cookie. Ви можете оновити свої налаштування, натиснувши кнопку налаштувань cookie, або в будь-який час, перейшовши до нашої політики використання файлів cookie. Детальніше